Gastenboek

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
29 berichten.
Martijn Martijn heeft geschreven op oktober 3, 2020 om 7:40 pm:
Ouderwets goede service wat je tegenwoordig niet vaak meer tegenkom! Truus en Dirk zijn erg vriendelijk en je voelt je meteen welkom in de garage, goede en eerlijke service en is zeker een aanrader!
Lonneke Lammerts Lonneke Lammerts heeft geschreven op augustus 5, 2020 om 11:02 am:
Een mooie Rover 25 Club gekocht bij Truus en Dirk. De mail via Marktplaats verliep al meteen goed en mee denkend. Bij aankoop een gastvrij ontvangst en zeer goede service. Ik ben erg tevreden over deze garage een aanrader!
Ger van der Pluijm Ger van der Pluijm heeft geschreven op maart 30, 2020 om 4:06 pm:
1 maand geleden een bmw 316i gekocht. Zeer vriendelijke ontvangst door Truus en Dirk, gastvrij en zonder poespas. Auto is volledig nagekeken en opgeleverd. Klein probleem met het gasklephuis werd direct zonder enig restrictie opgelost. Ben zeer tevreden en zou het iedereen aanraden. Hartelijk dank Truus en Dirk. Ik kom nog wel eens langs wippen.
Marjanne Marjanne heeft geschreven op november 20, 2019 om 6:17 pm:
Zeer gastvrije mensen, kleine garage zonder poespas. Goed geholpen toen mijn auto, gelukkig voor mij , binnen de garantie stuk ging. Werd gelijk goed opgelost!
Sandy Sandy heeft geschreven op april 1, 2019 om 2:25 pm:
De autobedrijf is een aanrader! Geen overbodige opsmuk van een luxe showroom met opdringerige verkopers. Mooie auto's tegen eerlijke prijzen. Aardige, hartelijke mensen die open en eerlijk zaken doen met ouderwetse service. Bij Autoservice Driebruggen bestaat dat nog!
Hans van der Toorn Hans van der Toorn heeft geschreven op maart 9, 2019 om 12:56 pm:
Bij deze garage gevonden wat je altijd al graag gewild hebt. Zeer betrouwbare mensen ( Dirk en Truus ) Een prima service en gastvrijheid. Hier kun je nog op een supergezellige een vooral ook betrouwbare manier je wensen kenbaar maken en Dirk en Truus bekijken of ze hieraan kunnen voldoen. Ik heb hier al diverse keren een auto gekocht voor mezelf en mijn kinderen en altijd naar volle tevredenheid. Ook voor reparaties blijkt telkens weer een enorme deskundigheid en wordt er naar de beste en meest betaalbare oplossing gezocht. De koffie staat op een ongedwongen en vriendelijke manier altijd klaar.Een aanradertje dus.
willem verhoog willem verhoog heeft geschreven op februari 25, 2019 om 2:42 pm:
Grappig dat mijn auto in het berricht van 17 november 2018 meNIVRA heet (kennelijk zat het NIVRA waar ik 40 jaar werkte nog zo in mijn genen dat die naam doorklonk in de MERIVA). Ook mijn vrouw heeft inmiddels een juweel van een autootje bij Truus en Dick aangeschaft: een Getz Hyundai. Loopt ook als een spoortrein. Aanschaf van een bolide bij ASD is dus aanbevelenswaarddikg.
Willem Willem heeft geschreven op november 17, 2018 om 11:39 am:
Weer een auto gekocht bij ASD. weer een opel en deze auto rijdt als een zonnetje, deze keer een Menivra en wij zijn er echt blij mee. Bij ASD kom je nooit bedrogen uit en zolang ik het kan neem ik onze auto bij Dick en Truus Zuidam. 😐😐
van Rijnen van Rijnen heeft geschreven op juli 12, 2018 om 7:06 am:
Ook hier een positieve recensie. Wij hebben een mooie Renault hier gekocht. Werd netjes geleverd met nieuwe apk en onderhoudsbeurt. Lege airco en eigenwijs vouwdak werden ook kosteloos opgelost. Netjes een leenauto gekregen terwijl deze werden gemaakt. Kregen nog wat benzinegeld mee om te tanken. Altijd netjes bereikbaar en doen wat er afgesproken is. Met een gerust hart kun je hier een auto kopen, echte service bestaat hier nog.
Anton en claudia Anton en claudia heeft geschreven op juni 6, 2017 om 11:20 am:
Af gelopen vrijdag een auto gekocht.. Een Renault Mégane. . Op en neer gemailt over de auto en voelde goed aan. Bij aan komt werden we vriendelijk ontvangen.. werd ons gelijk koffie aangeboden echt vriendelijke mensen. En natuurlijk hebben we de auto gekocht.. Aan deze garage kunnen Veel garages een voorbeeld nemen tot volgende keer.
Arie en Truus Arie en Truus heeft geschreven op mei 7, 2017 om 10:35 am:
Goed gevoel..berichtje gestuurd dat ik naar de Peugeot partner wil komen kijken ook de melding dat ik met openbaar vervoer kom. Krijg ik een telefoontje Hoe denk u vanuit Woerden naar Driebruggen te komen...ik dacht trein en dan de bus..nou dat kon ik vergeten hadden in Driebruggen nog "nooit een bus gezien op zaterdag". Ik dacht waar kom ik nou verzeild. Nou in een echt hollands plattelands dorp...we komen jullie gewoon in Woerden ophalen geen probleem kijk Holland bestaat nog. Komt gewoon met de auto voorrijden dus gelijk een eerste indruk van de auto daarna zelf nog wat gereden. En wat dacht je terug gebracht naar Woerden nou dat niet gewoon met de auto naar Nieuwegein want ik liet hem echt niet achter. Super bedrijf echt hollands zaken doen. Gewoon een aanrader. Bedankt Truus voor de koffie.🙌🖒
Tanja Tanja heeft geschreven op november 15, 2016 om 9:31 pm:
In september 2016 op zoek gegaan naar een BMW Z3 en gevonden bij Autoservice Driebruggen. Ik ben ontzettend tevreden met de auto en vooral met de serviceverlening van de eigenaren van Autoservice Driebruggen. Altijd bereikbaar, flexibel, klantgericht, snel en betrouwbaar. Gewoon no-nonsense. Heel fijn. En als ik de cabrio zat ben en een meer praktische auto wil, kom ik gewoon weer langs voor een ander model ;). Aanrader dus!
Rob Rob heeft geschreven op november 7, 2016 om 8:33 pm:
Op zoek naar een Volkswagen Up! bij dit bedrijf uitgekomen omdat het slechts op 20 minuten rijden van mijn woonplaats ligt. Ik kende het bedrijf niet en zonder van te voren informatie over dit bedrijf ingewonnen te hebben gaan kijken bij de aangeboden auto. De ontvangst was hartelijk en een proefrit was uiteraard geen probleem. Diezelfde dag met partner terug gekomen voor een tweede proefrit en tot aankoop overgegaan. Inruil was geen probleem, met de inruilprijs waren beiden tevreden. Twee dagen later al de auto opgehaald. Bij aflevering had men meer gedaan dan afgesproken, als klant dus positief verrast. Erg prettige zijn de flexibele openingstijden, omdat men bij het bedrijf woont kon de afhandeling ook 's-avonds plaatsvinden onder het genot van een goede bak koffie. Geen poeha bedrijf met een hoop bla bla van verkopers in kostuum maar gewoon een recht toe recht aan bedrijf waar het prettig zaken doen is. Aanrader!
Marjolein Marjolein heeft geschreven op augustus 24, 2016 om 12:55 pm:
In mijn zoektocht naar een andere auto, vond ik een interessante occasion die bij Autoservice Driebruggen stond. Na een telefoontje kon ik dezelfde dag nog langskomen voor een proefrit! De koop was snel gesloten en met een paar dagen had ik een andere auto. Mijn vorige auto kon ik achterlaten bij Autoservice Driebruggen. De kosten die je ergens anders betaalt voor het rijklaar maken en voor het op naam zetten van de auto, behoren allemaal tot de (goede) service. Geen bijkomende bedragen dus. Bij het afhalen van de auto was zelfs de tank nog wat aangevuld. Echt service! Ik ben tevreden en kan iedereen aanraden om bij Autoservice Driebruggen een auto te kopen!
Karin D. Karin D. heeft geschreven op augustus 17, 2016 om 9:22 am:
Een tijd geleden een Mazda 3 gekocht bij ASD en een kleine auto ingeruild. We kregen een goede inruilprijs en bij de auto die we kochten kregen we een goede service. De auto die we kochten kreeg een beurt en alles werd weer nagelopen, de probleempjes opgelost en de auto rijdt als een zonnetje. Wij zijn een zeer tevreden klant en we raden dan ook ASD van harte aan! ASD staat voor betrouwbaarheid, klantvriendelijk en betrokkenheid.
Eric Houg Eric Houg heeft geschreven op augustus 16, 2016 om 4:04 pm:
Pas geleden mijn auto ingeruild bij ASD op een occasion en mooie prijs terug gehad voor mijn auto. Bij thuiskomst met de occasion waren er jammer genoeg kleine problemen mee. ASD heeft dit netjes opgelost door de auto in mijn eigen omgeving laten repareren op hun kosten. ASD staat voor 100% klant tevredenheid en ben zeker een tevreden klant.
Marcus Marcus heeft geschreven op september 4, 2015 om 3:01 pm:
Even zitten rekenen: 30-31 jaar geleden via vrienden in Nieuwerbrug bij Dick beland én gebleven. Ik zal ook nog eens uitrekenen hoeveel koppen koffie dat zijn aan de keukentafel bij Truus. Niet dat er van alles gerepareerd moest/moet worden aan de auto’s die –op de twee oude Volvo’s na– sindsdien allemaal van ASD kwamen. Zeker niet. Maar, als je veel kilometers maakt, moet je de boel goed laten onderhouden. En hoe! Zo heeft de Opel Admiraal, al oldtimer bij aanschaf, met nieuwe lpg-installatie ruim 150.000 woon-werkverkeer kilometers verstouwt. De Opeltjes ervoor en erna wisten al helemaal van geen ophouden. Auto’s kies je natuurlijk niet alleen met je verstand want ook met je hart, maar als ik aan het eind van het jaar de rekeningen optel, is toch de conclusie: met ASD als garage ben ik spekkoper. Een dan heb ik het nog niet gehad over de telefonische adviezen op 1600 km afstand. “Dick, help, ik heb ‘m (de 25-jaar oude Volvo) met m’n stomme kop helemaal volgegooid met biobrandstof. Kan dat kwaad? Leeg laten pompen, ANWB bellen, of…?” Of deze: “Muizen hebben op zoek naar water (het was heel warm en droog in Midden-Europa) huisgehouden onder de motorkap. Stroomkabels en waterslang aangevreten.” Dat ontdek je dan op zaterdagochtend, vlak voor de terugreis naar Nederland. “Terugreis uitstellen, of …?” Even Dick bellen. Een paar rollen ducktape en 21 uur rijden later staat de vakantie-auto op het erf in Driebruggen. Zeker weten, over een week is ie weer in concours-staat, klaar voor de herfstvakantie. Kwaliteit blijft natuurlijk niet onopgemerkt. Het vervoermiddel van de oudste zoon moet er ook aan geloven. Dat gaat als volgt: bij het ouderlijk huis wordt de Golf omgewisseld voor de ouderlijke auto met de mededeling: “Jij regelt het verder wel met Dick, hè pap!” ’t Is dat dochterlief te ver weg woont, maar in noodgevallen… Bijvoorbeeld toen oma bij het uitstappen, van een voorstoel de achterkant er compleet afgescheurd had. Dat wordt dan een nieuwe sportstoel, als ie nog te krijgen is met deze bekleding, aldus de dealer. Waarschijnlijk nog een beetje bleek om de neus, maar dat kun je niet zien, pakt ze dan d’r mobieltje. “Hé pap, kun je Dick niet vragen of …” Er is gelast, er is gelijmd en de stoel is weer als nieuw! En oma hoeft/mag nooit meer op de achterbank van het cabriootje. Dan is er nog de woon-werkverkeer Peugeot. Met inmiddels 360.000 lpg-kilometers op de teller de beste aankoop ooit. En ongelooflijk, hij blijft maar rijden. Waarom je garage trouw blijven? Wie dat nu nog niet doorheeft …. Marcus
Aldert E. Aldert E. heeft geschreven op juni 20, 2015 om 8:35 am:
( 20-06-2015 ) Prettige ervaring, auto eerst laten keuren maar dit was geen probleem. Er was ook niks met de auto. Tijden om langs te komen zijn flexibel. Kan dus eventueel ook s'avonds. Koop, keur, afhandeling gaf een erg goede ervaring! Echte liefde voor auto's proef je en niet na de koop niet thuis. Aanrader om hier je auto te kopen!
Netty van der Haar Netty van der Haar heeft geschreven op juni 6, 2015 om 12:15 pm:
Al sinds ik mijn rijbewijs haalde, ben ik klant van ASD, dus al 37 jaar. En altijd met veel plezier in occasions van ASD gereden. Een enkele keer "vreemd" gegaan, maar kwam altijd terug bij ASD voor het onderhoud, de ouderwetse service en vakmanschap, zoals je het tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt in de autobranche. De afstand van Gouda naar Driebruggen wordt ruimschoots gecompenseerd door de hartelijke ontvangst(met koffie etc.) en de gratis leenauto, als het wat langer gaat duren. Kortom: een echte aanrader voor diegene die gaat voor ouderwetse vakmanschap, kwaliteit en hoge service tegen zeer redelijke prijzen! Dick & Truus: ik hoop nog jaren klant te blijven! Jullie betrokkenheid, behulpzaamheid en hartelijkheid, in goede èn slechte tijden, is echt bijzonder!! Voor al die jaren: HARTELIJK DANK!
Netty van der Haar Netty van der Haar heeft geschreven op juni 6, 2015 om 12:15 pm:
Al sinds ik mijn rijbewijs haalde, ben ik klant van ASD, dus al 37 jaar. En altijd met veel plezier in occasions van ASD gereden. Een enkele keer "vreemd" gegaan, maar kwam altijd terug bij ASD voor het onderhoud, de ouderwetse service en vakmanschap, zoals je het tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt in de autobranche. De afstand van Gouda naar Driebruggen wordt ruimschoots gecompenseerd door de hartelijke ontvangst(met koffie etc.) en de gratis leenauto, als het wat langer gaat duren. Kortom: een echte aanrader voor diegene die gaat voor ouderwetse vakmanschap, kwaliteit en hoge service tegen zeer redelijke prijzen! Dick & Truus: ik hoop nog jaren klant te blijven! Jullie betrokkenheid, behulpzaamheid en hartelijkheid, in goede èn slechte tijden, is echt bijzonder!! Voor al die jaren: HARTELIJK DANK!